Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 30 вересня 2012 р.

Завдання від СкрапБумага "Два цвета"

Два кольори, мої два кольори...... Але зараз трішечки не про це. Ще одна листівочка, аби встигнути теж час іде на секунди. В цю , скажу чесно, без зайвої скромності, я закохалася. вона дуже бебіковська, моє дитинча попросило, щоб я їй цю листівочку подарувала, до речі, моя Поліночка сама справжня моя поціновувачка, їй все, те що робить мама подобаєтья, це так подитячому:). Але вона вже може навіть висловити і свою домку, як справжній критик, це так мило:), Отже, ще одна листівка по завданню від СкрапБумага, завдання дуже просте, щоб були присутні два кольори. В мене - це рожевий та жовтий, прошу до перегляду:



Ось і все спішу добавлятись до учасників.
Всім дякую за перегляд:)

Немає коментарів:

Дописати коментар