Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 30 вересня 2012 р.

Завдання листівка № 18 "... Очей очарованье" від СкрапКлуба АртУголок

Спішу , як завжди в останню хвилину:) Якби робоча неділя складалася з 3 днів, а доба була трішечки довшою, а так....., що маю те маю:)
 Завдання від АртУголка за скетчем №18. Отже, моя листівка:



Ох, хоча б поспіти:)

2 коментарі:

  1. Замечательная открытка-).Очень красиво!Спасибо, что вдохновились нашим заданием от АртУголка-)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ну разве это не подарок - оценка мастера?:) Ммммммм так приятненько, СПАСИБОЩЕ:)))

      Видалити