Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 21 вересня 2012 р.

Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #7

Доброго часу доби всім, хто завітав до мене на сторіночку:) Сьогодні, як завжди в останню чергу хочу додати листівку, з якою  братиму участь у завданні від Яни. ЇЇ скетчі надихають та стимулюють до дії, за що окрема подяка Яночці:) Зазвичая я додаю свої листівки до конкурсів за допомогою ще одного мого щоденника. А сьогодні вирішила спробувати за допомогою блогера. Адже потрібно ж колись і його освоювати. Тим більше, що в наведеному вище я збирігаю все, що сподобалося, знайшлося, зацікавило на просторах нету, а тут планую викладати лише свої роботи, ну чи в основному лише свої:)
 Отже листівка, а то вже замучила зі своїм бла-бла-бла :)

Прошу критики та коментарів:)
 Дякую, що завітали та переглянули мою писанину та витворялки:)

Немає коментарів:

Дописати коментар