Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 22 квітня 2013 р.

Листівка із закоханими великодніми зайчиками:)

Доброго часу доби, всім , хто до мене завітав. Сьогодні я із закоханими зайчиками:)
 З цією листівкою хочи прийняти участь у двох завданнях :
1) Від блогу Зроби Сам(а) за скетчем:
2) від Штампоманії, тут завдання полягає в тому, щоб зробити листівку з використанням тиснення.
 В роботі використала цифрові штампи від Яни із Зроби Сам(а).
 Отже, прошу до перегляду фото:)




.
Кроликів -зайчиків  знайшла на просторах інтернету, роздрукувала на фотобумазі, всі контурні лінії обвела  гелевою ручкою, потрусила прозорою пудрою для ембоссінгу, оскільки в мене не лазерний, а струйний принтер, це потрібно було зробити, щоб краска від води не потекла, і розфарбувала  акварельними олівцями. Бантики та малюнок яєчок прикрасила глітером.  Правда ж вони чудові, я в них закохалась:)

4 коментарі:

  1. люблю когда просто, но симпатично! спасибо за участие в задании блога Штампомания!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Спасибо за тепліе слова и вдохновляющее задание:)

      Видалити
  2. Милашки-зайчата! Отличная пасхальная открыточка!

    Спасибо, что тисните вместе со Штампоманией )

    ВідповістиВидалити