Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 24 вересня 2012 р.

Тематичне завдання " РЕЦЕПТ" від Скрап Клуба Арт Уголок

Доброго часу доби:) Сьогодні покажу ще одну мою роботу, день видався продуктивним : листівочка та сторіночка, сама від себе такого не чекала:)
 Ця робота для мене особливо дорога, адже це моя перша сторінка, раніше в мене був лише маленький альбомчик, зроблений за ніч на ДН свекрухи. Отжеперша сторінка, перша участь в завданні на сторіночку,  Завдання на тему " РЕЦЕПТ" полягає в тому, що потрібно зробити сторіночку, яка може містити рецепт страви , але не тільки, може бути рецепт щастя, вічної молодості, любові, успіху і просто гарного настрою. Ось беспосередньо і саме завдання.
    Мій рецепт - це рецепт, як гарно провести Пасхальний день. Великдень 2011р. ми проводили без родичів та друзів, а лише нашою маленькою сім"єю. І наш рецепт такий:
   - сім"я( склад, залежить від кількості осіб, у нас це - папа мама та доця:))
   - гарний весняний день
  -веселий м"ячик
 приправити все гарним настроєм і чудовий святковий день готовий
 А тепер сторіночка :



   Під самим більшим фото ховається тег з коротким описом того дня
  Шкода, що фото не якісні:(
  Дякую за те , що заглянули до мене на сторіночку:)



Немає коментарів:

Дописати коментар