Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 14 вересня 2012 р.

Кольорова палітра №1 – Empire State. Нові завдання від Зроби Сам(А)

Доброго часу доби всім, хто завітав до мене:)  В мене нова листівочка по завданню від Яни. Завдання полягає в тому, щоб створити листівку по палітрі:. Це перше завдання такої тематики для мене, тому я дуже хвилюювалася, але при цьому було дуже цікаво робити листівку. Щоб довго не мудрувати я використала і скетч від Яни: який знаходиться в осінньому випуску журналу під №11:
  Ну і представляю свою листівку, дуже надіюсь, що мені хоч трішечки вдалося попасти в палітру:)
    

Немає коментарів:

Дописати коментар