Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 6 липня 2014 р.

Листівочка з бантиком.

Привіт. привіт , привіт))) Сьогодні покажу листівочку, яку зробила по Завданню №39. Листівка з бантиком від блогу Зроби Сам(А).Завдання полягає в тому аби зробити листівку з бантиком та він має бути не із стрічки , а саме з паперового банту)) Ну я звичайно ж використала бантик зроблений завдяки дошці для створення конвертів, дуже зручний та швидкий спосіб. Прошу до перегляду, ось моя листівочка)
    Листівочка зроблена для вітання дівчат-близнят, тому ведмедиків і двоє))
  Листівочка зроблена за принципом листівки-мольберта
                                             В середині має паперову петельку для грошового подарунка .
Дякую за перегляд!) Бажаю всім чудового сонячного настрою!)

2 коментарі: