Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 21 вересня 2013 р.

Альбомчик для Ярославчика)

На сьогодні буде ще один пост, в якому я покажу мій перший альбом із власноруч виготовленою палітуркою для альбому, тобто альбом з нуля))) Палітурку робила за чудовим МК від Олени Виноградової, за який дуже вдячна, дуже детально та доступно все пояснено, я взагалі захоплююсь Олениними альбомами і роботами взагалі)
  Альбомчик був зроблений для чудового новонародженого синулі нашого кума, для нас це дуже зворушлива історія, тому хотілось окрім звичайного подарунка
, зробити щось тепле зворушливе та зроблене своїми руками) А рішення прийшло саме собою, звичайно, це була дуже чудова нагода, нарешті, випробувати себе.  Працювала я над ним, мабуть, десь біля двох неділь по вечорах, коли після після роботи, коли під час того, як Поліночка хворіла, і робота над альбомом трішечки відволікала від хвилювання за кіндерятко)
  В роботі я використала чудовий набір паперу від Echo Park Bundle Joy. На альбомчик я використала набір повністю ще й декілька елементів із обкладинки. Також висічки від Штампувальні та штампи також від Лесі, дякую вони чудові) Вийшло якщо я не помиляюсь 11 розворотів на 22 аркуші на     ФОТО) Мала масу задоволення від процесу, думаю ще буде не один альбомчик в моїй практиці, нехай він буде гарним починанням в моїх спробах в скрапі))


 Покажу вам відео)))  Ой як же я хвилювалась, знімаючи його))) Це моє перше відео)) Намолола там такого, що йой мамцю, йой))) Та це ще й не все, у відео ви також матимете нагода, безпосередньо почути всі сільські принади, у різних голосах та звуках за кадром)) Оскільки, зробила я його до відпустки, а знімала вже під час неї.  Можливо, моє відео навіть викличе посмішку на вашому лиці, від чого теж стане мені тепліше на душі, адже, хоч на одну посмішку стане більше)) І прошу вибачення, звичайно, за свою непрофесіональність у цьому плані)) Отже прошу до перегляду відео))  :

 Та для тих,      хто захоче детальніе розглянути сторіночки прошу до перегляду фото:
Обкладинка
Далі багато фото
1 розворот

2 розворот

3 розворот

4 розворот

5 розворот

6 розворот



7 розворот

8 розворот

9 розворот


10 розворот


11 розворот, пакет від чаю показує, що кишенька прозора))

Спинка)))

 От і фініш, якщо я не помилилась, то альбом вмістив у себе 32 фото, оскільки я порахувала, але забула, вже перераховувала по фото))) Адже альбом робився в експрес режимі))
 Дуже дякую, всім, хто витримав  мою писанину та багато фото)) Писала я цей пост дуже довго, десь за 4 підходи, тому, що ми з коханим та донечкою ділимо 1 комп на 3, тож черга завжди)), та ще й відео моє ніяк не хотіло завантажуватись, альбом, здається зробила швидше, за неділю вечорів, ну якщо чесно, то за 1,5, а от писала неділь 2. Ось так))) Замучакала я вас вже))), Дякую, що завітали!))) Жду критики))



Немає коментарів:

Дописати коментар