Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

четвер, 5 вересня 2013 р.

Ми повернулись)))

  Доброго дня всім, всім, всім)) Ми нарешті повернуись із відпустки)) Були у селі у бабусь))) , та ще й були на морі 5 днів, шкода, що погода нам не сприяла і довелося передчасно повернутись((( Страшенно скучила за своїми папірцями))
 Покажу вам трішечки сільського колориту))
Обережно - буде багато фото))
Моє Пусиняточко - донечка Поліночка))
Наш котик - Дізіль, теж насолоджується сільським відпочинком))

Ліпший друг Полінки - Бімчик))

 Моя мама живе навпроти лісу, то ж ми одержали мега дозу кисню)))

Це фото Полінки - картопля)) А куди ж без неї))

Бабусині гусочки - зліва - Антон( сірий) Старий, старий, він вже , як член сім"ї)), вже яйця запліднює погпненько(), а от , як дворова собака в самий раз))) - всіх чужих кусає за попи)), і не тільки))

 Ну і звичайно ж ми копали картоплю)), зліва - брат мій, з права- чоловік)), до речі, такий брилик, як на чоловікові, я теж вмію  плести та шити))), правда робила це вже досить давно))


Я просто королева, я просто бАгиня))))))))) - говорячи словами пісні)). Ми з Полінкою вибираємо картоплю))

 А це - мій перший альбомчик, зробила його чудовому малесенькому хлопчику, ще до від"їзду у відпустку, згодом покажу його))

А ще, а ще - ми були на рибалці, правда рибку ловив наш папуля, а ми насолоджувались красою)) Мій чоловік, племінниця - Олександра та Поліночка - донечка))

Та ДАМ, а ось і рибка))) та ще й ручками)))) Задоволенню рибака немає меж, хоча це гарно видно і з фото))


 Річко -жителі))
 Ми з Пусинятком дуркуємо))

 І трішечки флори)), хіба ж не краса))?



 Ну, як тут не порелаксувати, коли тебе оточує така краса?)))

 Полька дуркує, ну любить вона це робити))

 А це фото Поліночки, іноді їй вдається вловити досить цікаві кадри і це в 4, 5 роки)))



 Такого красунчика ми зфоткали на віранді))

 А потім було море, а потім знову село, і ще маса прикольних фоток
Згодом покажу альбомчик, який показала, і  "village book" - наш сільський тревел))), мій винахід)) Він теж готовий, залишилось ще додати фото, тобто наповнити його))
 Надіюся, що не замучила вас своїми фотками і балаканиною))
 Дуже люблю я село, хоча це зараз і не модно, як мені здається)) То ж будемо продвигати сільську красу в маси)))
 Дякую, що завітали)) Скоро будуть ще фото, багато фото)) Хорошого вам настрою))

Немає коментарів:

Дописати коментар