Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 6 липня 2014 р.

Листівочка з Днем народження для близняток.

І знову "здрастє"))))) Так вже повелося, що на вихідних я викладаю декілька робіт одразу, оскільки в будні дні взагалі не має часу на це. Здається, це найкращий спосіб для того аби не закинути блог зовсім)) Зараз покажу листівочку для близнят. Дівчаток роздрукувала з інтернету. Правда ж вони чудові?))

                                              З лівого боку  кишенька для грошового подарунка


                                     Спинка прикрашена ос таким дірокольним сердечком)))
Всім чудового завершення вихідних!))

2 коментарі:

  1. Наташа, хорошенькая открыточка!
    Награждаю тебя вот тут http://golubka-anya.blogspot.com/2014/08/liebster-blog-award.html

    ВідповістиВидалити
  2. У моєму блозі нагородка для тебе, заходь у гості - http://22nadija.blogspot.com/2014/11/blog-post_20.html

    ВідповістиВидалити