Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 5 січня 2013 р.

Скетч #50.Sketch #50 від блогу" Сохраняя лучшее"

Доброго часу доби всім, хто завітав до мене. Сьогодні я до вас із новою сторіночкою від чудового блогу  Сохраняя лучшее . Завдання за скетчем ось він:
 В своїй роботі я намагалась, як найближче наблизитись до скетча:  в розмірах фото в розстановці їх на аркуші паперу. В роботі використала оверлей, на фото його не дуже добре видно, я підкажу: оверлей має чудовий малюночок із слониками, деякі просто контури, точніше їх основна маса, а два , які в самому низу видно досить добре. Прошу до перегляду:
Ну , а тепер трішки деталей:)







Ось і ве. Щиро вдячна за те, що відвідали:)

2 коментарі: