Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 9 вересня 2013 р.

Сторіночка за скетчем від Яни із Зроби Сам(а) №1

Доброго дня усім, хто завітав до мене)))
Сьогодні я хочу показати вам сторіночку за скетчем від Яни Смакули із Зроби Сам(а), номер 1.  Як же я чекала цього випуску, дуже хотіла зробити сторіночку за скетчем Яни)  Коли побачила, що скетч є трішки засмутилась, бо була ще останні дні у відпустці, але Яна, як відчула , і продовжила строки додавання робіт, за , що , Яночко, окреме дякую)))
 Скажу не скромно, сторінка мені сподобалась, я була задоволена в цей раз своєю роботою, можливо, це тому, що на фото моє Пусиняточко ще немовлятком, але вона мені подобається, і все тут)))))) Робота із скетчем була дуже легкою, все склалося якось дуже просто)) Отже, для початку скетч:
І приступимо до перегляду сторіночки, прошу)))
Чудові ножики вказівники від Спелбіндерс(вибачте, за погану англійську)))




Ось тут: мовна дерев"яна фішечка, знаєте, що це?:) Це мовна фішка, від Студіо Каліко (здається так звучить назва виробника, якщо ні - поправте мене:)), на якій, я пригадавши уроки праці в школі , випалила напис випалювачем по дереву))) І покрила всю цю красу Глосі)) Скажу вам чесно - таких фішок у мене вже є багато, навипалювалась))), і не тільки я, а і чоловік долучився, адже цей п"янкий слабкий  аромат паленого дерева не міг його не відірвати від компа))) Можливо, це буде таким собі моїм винаходом))), бо ще ніде не зустрічала такого поєднання)))) Спробуйте - вам сподобається)))  Щодо  фотоапарата, теж дерев"яна фішечка від Студіо Каліко, вже з другого набору, тут історія трагічно - комічна)) Доки мій Глосі сох, хто тільки туди не вліз, і я - аж ДВА рази))), і кіт, і чоловік))) Одна дитина акуратно проводила маніпуляції із ноутбуком, вдало обминаючи мій Глосі)))  Але один тільки коханий залишив Глосеві сліди на папері))), а мені довелося їх приховувати, бо помітила я цей дефект, так би мовити, коли він вже гарненько підсох))) Тут став у нагоді мій новенький набірчик фотоапаратиків, і спрей, як відчувала, що потрібно взяти зелений, замість білого в магазині, якого не виявилось в наявності, знову ж таки дякуючи тій самій Яночці))

А ще у мене є чудовий інструмент, який робить ось такі отвори, які можна використовувати не тільки для організації свого робочого простору, а і для виготовлення сторінок та листівок))) Його можна знайти ось тут)))


Дякую всім, хто витерпів мою писанину)) І чекаю на ваші коментарі))) 

Немає коментарів:

Дописати коментар