Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 29 вересня 2013 р.

Новорічні листівки разом у Зроби Сам(А) Листівка №3

Ні, ні, не все так просто))) Була ще й 3 листівочка для СП у зроби Сам(А), до перегляду якої я вас і запрошую)) Тут я вирішила спробувати нашумівший у скрап світі, крейдовий ефект, судіть самі, що з того в мене вийшло. Можу сказати лише одне, що не знаю чи вийшло в мене передати цей крейдовий ефект))), але працювати в цій техніці дуже сподобалось))
Серединка вся в сніжинках))


Дякую за перегляд, жду вашої думки, чи вийшло передати мені крейдовий ефект))


Немає коментарів:

Дописати коментар