Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 25 січня 2013 р.

Цукерочка від Tanya Flover

Доброго часу доби, я сьогодні  хочу взяти участь в розіграші цукерочки. До господині цього блогу я потрапила зовсім випадково, але раз відвідавши, не змогла не заходити знов і знов. Дуже цікавий яскравий, позитивний блог. І от саме сьогодні останній день запису на цукерочку,  я раніше сумнівалася, хотіла додатись, а потім передумувала, але як вже в мене повелося то в останній час, я вирішила , що " Додатись, не можливо пропустити" саме так , а не навпаки:) І звичайно ж   вітаю  Таню з Днем Тетяни, нехай її творчість тільки процвітає, щоб вона радувала нас все новими та позитивними своїми роботами:)
 Ось вміст цукерочки:)
Хто ще встигне, і хто вже додався також бажаю успіху:)
Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар