Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 28 жовтня 2012 р.

Сторіночка по завданню від двох блогів.

Доброго часу доби, я вам сьогодні покажу сторіночку, яку зробила по завданню від  ARTклубШпаківня Тут ми маємо чудовий скетч від Яни Смакули
Та завдання тематичне від СкрапБумага Тут ми маємо зробити роботу з використанням справжніх грошей - монеток чи паперових, я використала монетки, вони в мене відіграють роль сургучної печатки, де роль сургуча, в мене виконує чорний клей для пістолета, а роль печатки власне самі копійочки:) Що ж прошу до перегляду, дуже надіюсь, що мені вдалось виконати обидві поставлені цілі приблизитись до скетчу, дуже люблю Янині скетчі:), використати гроші в роботі:) - це для мене вперше та дуже виявилось цікаво:)
 Фото власне ще мого чоловіка армійські, їм вже 14-15 років:), ну чесно кажучи це їх копіїї:)
 Ну що ж прошу до перегляду:)





Дякую, що завітали в гості:)

Немає коментарів:

Дописати коментар