Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

середу, 24 жовтня 2012 р.

Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #8

Доброго часу доби, всім  хто завітав до мене на сторіночку:) Я сьогодні до вас з новою листівочкою по завданню від Яночки. Я починаю себе заставляти виправлятись. Завдання дійсне до 26, а я сьогодні і вже з листівкою, сфотканою при денному світлі:))))), а не серед ночі, відповідно, як на мене то і фото буде краще, хоча з мене такий фотограф...... нічогосінько в цьому не тямлю:))) Насправді листівок є аж 2, хо-хо, але я покажу сьогодні першу з них, так як друга має бути додана пізніше це все ж із корисних цілей, не буду лукавити, звичайно ж хотілось би попасти під бобрий настрій рендома, чи як там його:))), ото ж спеціально для нього другу додам пізніше:))) Папір в мене зостався ще з минулого року, я була дещо зробила листівок, але так і не змогла відправити їх нікому з дуже сумних причин:(((((, не знаю чи надішлю минулорічні комусь, але нові,  з того ж таки паперу почала робити саме з цих двох листівочок. В тій , що покажу вам сьогодні, я використала сніжинку від Яни, оскільки дирокольчик із сніжинкою маленькою один, а також вирішила додати своїх, намальованих від руки сніжинок - зірочок, ну і маленькі сніжинки з дироколу. Рамочку теж з великої зробила маленьку, виштампувавши лише її частково краї, близзько один до другого:)) Ну власне, щапрошую до перегляду, та з радістю чекатиму на ваші коментарі та критику:)
Це був скетч, а нижче представлю вам листівочку  в повний зріст іі в деталях:)





Дякую за перегляд:)

Немає коментарів:

Дописати коментар