Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

середу, 17 жовтня 2012 р.

Завдання №62. Справи сердешні. від ART клуба Шпаківня.

Суть завдання полягає ось в чому:серце в будь-якій техніці, крім скрапбукінгу та кардмейкінгу. Можна вишити, звязати, пошити чи навіть задекупажити і т.д.
 Роботи з паперу не приймаються!!!
 Я вирішила зробити серця різноплановими по призначенню. Це мають бути брелки для сумочок моєї донечки, які вона дуже поллюбляє:) Це має бути робота для вище описаного завдання та це має бути іграшка для розвитку дрібної моторики.
 Трішечки опишу, як я їх робила . Спочатку вирізала сердечка по шаблону по 2 деталі для кожного. Їх зробила два: кремове та рожеве. Потім проклеїла їх флізеліном. Прикрасила лицьові сторони сердечок гудзичками, стрічками.на лицьову сторону прикріпила стрічку для кріплення кільця. Після цього прошила на машинці, зложивши дві детальки лицьовими сторонами всередину, залишивши при цьому отвір для заповнення сердечка.
Зробивши лієчку з паперу, наповнила кожне сердечко звичайною гречаною крупою:)
Зашила отвір для наповнення голкою
І вуа-ля сердечка готові, після чого проселила кільця в стрічку заздалегіть вшиту для них




4 коментарі:

  1. Красивое сердечко)) Пуговички чудесные)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Большущее спасибо, очень приятно читать теплые слова от настящего мастера!) Спасибуси!:)

      Видалити
  2. То что нужно маленькой моднице ))) Спасибо, что творите вместе с Арт Скворечником)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Большущее спасибо!:) Очень приятно читать теплые слова от мастера своего дела:)

      Видалити