Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 9 листопада 2012 р.

Завдання # 19. Геометричні фігури (трикутники, шестикутники або ромби)

Доброї ночі, мої любі:)  Вже довгенько мене тут не було, після того як Поліночка після хвороби пішла до садочку, практично і не було часу посидіти за улюбленими справами, робота вибиває з ніг, вдома хватає лише часу на домашні справи та підготовку до наступного робочого дня, Поліночка завтра вихідна, тож вона стійко допомагала мені робити листівку:) Допомагала клеїти 0б"ємні квадратики та тонувати крайці паперчиків, тож робота у нас практично колективна:)
 Хіба можна пропустити завдання від Яночки, звичайно ні, як говорить моя доця, отож ми зібралися і таки зробили її. в житті листівочка вийшла кращою, мій старенький фотоапаратик ледве кохкає, та і фото, як за звичай нічне:) отож прошу до перегляду:):



Завдання полягає в тому, щоб зробити роботу з геометричними фігурами в мене - це квадратики та прямокутник. Напис подаруночок та сніжинку виштампувала стазоном зеленим на червоній блискучій стрічці та навирізала з паперу дідуся, сніговичка, рукавичок та чобітків і поселила їх на об"ємні квадратиках на квадратики з гофрокартону, які в свою чергу  до основи прикріплені також об"ємними квадратиками.
 Скетч взяла №17 у Їжачка:)
Творити листівочку нам дуже сподобалось, Поліночка її ще прикрасила своїми кривульками-вирізалками в середині(покромсала мені майже весь папірець з фігурками:) , вижебрачила по одній штучці, а все почалося з малюсінької зірочки, але ж хіба материнське серце встоїть перед дуже гарно зіграної ролі прошучого?:)) Іду добавлятися доки шлюзи не закрилися, а то наговорила вам тут всякого:)
 Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар