Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 22 квітня 2013 р.

Листівка з Великодніми яйцями в підставочках.

Ще раз доброго часу доби , ще одна листівка на сьогодні, Великодніми крашанками в підставочках. Крашанки виштампувала на скраппапері,  та  зробила ембоссінг на скраппапері, вирізала. Підставки - це просто кола фігурні, розрізані навпіл, піддивилась в інтернеті:)
 З  листівкою беру участь у завданні від Киевского скрапклуба. Листівка за скетчем




В роботі використала цифрові штампи  від Яни із Зроби Сам(а). Всім чудового настрою, дякую, що завітали:)

2 коментарі:

  1. Чудова великодня листівка! Дякуємо за участь у завданні блогу Київський скрапклуб!)

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибі за теплі слова:) Із задоволенням створювала листівку за вашим скетчем:)

    ВідповістиВидалити