Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 1 червня 2014 р.

Із не показаного - новорічий костюм ялиночки.

Привіт, привіт, привіт)))  Ще перед НР ми, як це робимо зазвичай шили новорічний костюм, хоч і були не певні, що потрапимо нановорічний ранок, оскільки 15.02.13 Полінка захворіла вітрянкою, ми почали підготовку, папа забрав нашого вірша із садочка і ми почали вчити вірш та шити костюм)) і так якраз вклалися, що 25 одержали справку, а 26 ранок, тож наша ялиночка була вся в іграшках в прямому розумінні цього слова, обробляла я вітрянку фукорцином, тож вона була вся в червону цяточку))) ООО як же важко Поліна її перенесла, висока температура та страшенний зуд, який продовжувався 5-6 днів і температура також, але вона з мужністю це все перенесла, і не залишила на собі практично жодного шраму від розцарапування.
 Тепер ближче до теми, покажу те , що вийшло в мене створити для своєї ялиночки)) Щоправда в житі кольори більш насичені:
Перший день вітрянки, за мужність папа приніс їй дві русалочки))) Дитя біднесеньке замучене з височезною температурою, та все одну видумує)))
Процес починається)))
 Перша примірочка)))
Це вже перед Новорічним ранком, з найліпшою подружкою)))
Головний убір в нас був свій - ялиночка на обручі, та всім "ялинкам" видали одинакові головні убори і наш залишився не при ділі(( Хоча був гарненький )) Таще їм видали одинакові накидочки))) Наш варіант був таким : блузочка легесенька , а зверху сукня - сарафанчик, і обруч - ялинка. Ну і звичайно ж "ялиночку" - Поліночку ми прикрасили масою пластикових новорічних кульок)))


 Ну , майже , всі ялиночки в зборі, одна десь забігалась))) моя друга зправа))



 Як же я люблю дитячі раночки, здається, я сама занурююсь в дитинство, і кайфую разом з ними)))
а ось і четверта ялиночка, якої немає на першому груповому фото - вона перша зліва, моя ж ялиночка ловить якихось горобчиків відать)))

 а це в ялиночки прокинулось неймовірне " бажання"  до фотографування, по ній видно, правда ж?))))
  ну це і я, власне, поруч з ялиночкою, що називається собствной)))  персоной))), ніби і сама після вітрянки))))
Ось і все, закінчую вас мучакати своїми розмовами та фоточками, всім всього найкращого,  гарного здоров'я та мирного неба над головою)))

Немає коментарів:

Дописати коментар