Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 1 червня 2014 р.

8 березня, та костюмчик для квочечки)))

І знову здарстє)))) Вирішила, доки є вільна хвилиночка, то ще покажу вам, що натворюкала на 8 березня))) В нас відповідно в садочку було свято приурочене 8 березня, ми знову готували костюм))  Спідничка із фатіна у нас залишилась від попереднього костюмчика-горобинки)) . Отож, я зробила шапочку-курочки із фетру від Dovecraft, і пошила накидку-крила.  Просто з напівкола, по центру ззаду з виворітної сторони пришила круглу резинку, аби трішечки призібрати центральну частину, утворивши таким чном форму крил, та край оздобила трикутничками складеними із квадратиків червоної тканини та жовтого і червоного фатіна, оздобила горловинку, та все готово, під низ білу кофтиночку, хоча можна було б і вишиваночку одіти, чому протупила не знаю))) Ось тільки зараз зрозуміла, що можна було так зробити)) рошу до перегляду))
 Очки для шапочки малювала від руки, ще й ,  здається дитячими фломастерами))
 Ну і моя курочка у всій красі разом із своїми подаруночками)))
 Розпустила крила)))
 Ще робила ось такі листівочки вихователям та няні))
 кожна окремо, награлась ножиками до схочу))


Доречі, здається , це перші мої листівки із квітами такого формату))) Ну і оскільки в мене було валом обрізків із фатіна, то і в листівки натикала його))) результат дуже сподобався.
  Кожен із костюмів у моєму вмконанні не може обійтися без фатіна, вже прямо пунктик якийсь, хотілось би спробувати ще сітка ,  здається то, вона дуже схожа на фатін, та на багато м2якша та приємніша на дотик, для дитячих костюмів саме те. Та не знаю, де можна її придбати, в магазинах ніде не зустрічала. Може, хто знає де таку можна купити в Києві, або інтернет магазині, підкажіть, буду дуже вдячна!)))
Дякую за перегляд!!! Всім бажаю чудового настрою в ці дощові дні))) 

Немає коментарів:

Дописати коментар