Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 1 червня 2014 р.

Звіт про передноворічні роботи)))

Доброго часу  доби мої любі!) Як же рідко я тут буваю((  Ні я не ледачкую, роблю, творю, а часу та якогось бажання викладати все чомусь немає(( Деякі з робіт навіть не встигла сфотографувати перед презентуванням. Якось все так сумненько((
   Та сьогодні вирішила підтягнути хвости ще взимку разом із Яною із ЗС ми проходили школу Різдвяних листівок, в принципі всі вони є в блозі, та мені хотілось ще їх показати всі разом. Пам'ятаю я коли почала їх всі складати, була вражена кількістю, здається, ще ніколи не було стільки в мене новорічних листівок))) Тож гляньте і ви)):
 Цілих 25 штук разом з  тежиками))) це ж ціла чверть сотні)) Всі вони вдало мають вже давно своїх власників))
 А ось так я пакувала солодощі для вихователів в садочок)) Нічого особливого: пакувальний папір, вирубки , відштамповки та кусочок стрічки))
Дякую, що завітали!) Надіюсь, що буду з'являтись частіше, ну намагатимусь))

Немає коментарів:

Дописати коментар