Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 23 червня 2014 р.

Подарунковий набір ( кулінарний блокнот + магніт на холодильник)

Привіт, привіт!)))
 Як вже в мене повелось, що роблю подарункові набори вихователям на ДН у садочок, тож нянечці зробила теж набірчик. Цей на пружині, рбила вперше, нарешті випробувала свій біндер від ВіЕр Меморі))) Сподобалось)) Він доволі потужний, маю на увазі, що може пробити доволі товтий шар аркушів)) Пружину установлювала, що просто одягається, а не прижимну, теж сподобався результат. Мені видалось щона пружині блокнот буде набагато зручніший, ніж із  зшитого блоку, практичніший, оскільки кулінарний блокнот - це для мене робочий підручний засіб, тому він має бути зручним))) Саме по такі й же причині намагаюсь не розміщувати на кулінарчиках обємних прикрас та все повинно бути досить добре закріплено))
 Тож, досить балаканини , запрошую до перегляду)):
  Магніт на холодильник, все просто та лаконічно))

                                                       
                                                  Палітурка:

                                                   перший форзац та розділювач:

                                             
                                                     кишенька на розділювачі, в ній карточка для записів:


                                              задня сторона 1 розділювача:


                                                      2 розділювач:


                                                    зворотна сторона розділювача:


                                                    3 розділювач:


                                                  Зворотня сторона:


                                                          4 розділювач:


                                                     зворотня сторона:


                                                        5 розділювач:


                                                      зворотня сторона:


                                                             форзац другий:


                                                  теж є кишенька із карточкою для записів:

Шаблони сторінок взяла ОСЬ ТУТ
І ще на останній блок теж з інтернета та загубила звідки саме(
Покажу ще відео , яке знімала перед виходом в садочок:










Дякую за перегляд, сонячного вам літечка та чудового настрою))


Немає коментарів:

Дописати коментар