Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 12 січня 2013 р.

Задание страничка №22 "Праздничная"

Доброго часу доби, мої любі:)  З наступаючим Старим Новим Роком вас вітаю. І сьогодні хочу показати чергову мою листівку  зроблену за завданням від АртУголок. Сторіночка за скетчем №22:
Прошу до перегляду:)







Ось, що у мене вийшло:) А фото з минулорічного новорічного ранку в садочку, Поліночка була сніжинкою, була сумна тому, що боялася діда мороза і майже на протязі всього свята плакала, а коли вже роздав ДМ подарунки, то вона зрозуміла, що то було весело і цікаво, але дід мороз на той час вже пішов до інших діток:) І вона вже сумувала по іншому приводу, душа просила свята, а воно виходить закінчилось:( Ось так ми святкували наш перший ранок в садочку:) А в цьому році Поліночка вже не могла відірвати погляду від своїх одногрупників одягнених у різні цікаві костюми:)) Ось така коротенька історія. Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар