Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 13 січня 2013 р.

Скетч №51. Sketch #51. від "Сохраняя лучшее"

Доброго часу доби всім, хто завітав до мене на сторіночку:) Сьогодні, я вам покажу сторіночку, зроблену за скетчем від Сохраняя лучшее:
Можу сказати лише , що він мені дуже до вподоби, але є для мене чимось новим, бо я ще не робила сторінок із більшою частиною сторінки вільною, а фото, щоб займало зовсім малу частину сторінки:) Хочу сказати , що працювати із цим скетчем було саме задоволення, по-перше - потрібно було знайти фото, яке б не зважаючи, на свій розмір,  було б змістовним. Здається, таке фото я знайшла - це один із варіантів поїдання нашою Поліночкою кіндера, зазвичай вона робить це не дуже чисто, і якщо навіть вдасться на ничку затоптпти цей сюрприз, то її чарівне личко видасть її злочинні діїї:) Отакий вона конспіратор:) виходить, що ніякий:)))) Фото відображає один з таких моментів:) Отже, прошу до перегляду:










 Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар