Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

середу, 2 січня 2013 р.

Открытка №25 "Новогодний вальс"

Маю надію, що я вас ще не замучила своїми сьогоднішніми публікаціями:) От і ще одна передноворічна листівочка створена за завданням від блогу АртУголок. Завдання , як і в попередній публікації за скетчем, скетч дуже цікавий:

Завдяки цій листівці я використала техніку маскування, з якою ознайомилась в блозі Зроби Сам(а), що ще виявилось цікавим - це те , що в мене ця техніка виявилась декількашаровою, отож, прошу до перегляду, ось, що в мене з усього того вийшло:)





На сьогодні, здається, все:) Дуже дякую, що завітали:)

1 коментар:

  1. Замечательная новогодняя открытка!Спасибо, что вдохновились заданием от АртУголка-)

    ВідповістиВидалити