Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 21 квітня 2013 р.

Процес вишивки рушничка. частина 2

Доброго дня, всім, хто завітав до мене:) Сьогодні я вам покажу на якому єтапі моя вишивка Великоднього рушничка. Першу частину, тобто , підготовку до процесу і початок я показувала ось тут. Чесно скажу, що майже цілу минулу неділю не вишивала, бо захворіла спочатку донечка, потім я, потім чоловік, такий собі лазаретик створився. А вже за кілька днів до кінця неділі відновила процес:) Сьогодні неділя, і я не вишиваю, не знаю, ніби не забобонна, але у неділю , особливо відколи з"явилася у нас донечка не вишиваю і не перу:) Отакий собі є в мене бзик. А як до цього відноситесь ви?
 Ну добре, час вже перейти до фото, отже:


Скажу чесно від процесу одержую масу задоволення:) Ось ніби і все. Всім чудового весняного вихідного дня:)

Немає коментарів:

Дописати коментар