Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 7 квітня 2013 р.

Вишивальні процеси

Ну і ще раз доброго вечора. Обіцяла за нагоди показати, що я там вишиваю, але оскільуи нагода видалася, саме зараз, ніхто мене від компютера не жене, то вирішила показати саме сьогодні. Зразу попереджу, що вишивальниця я така собі, на любительському, дуже любительському рівні, не так , щоб завжди це роблю, але , коли є бажання, і підпече прямо зараз, і прямо тут, то можу:)
Отже , на сам перед те, що я вишивала ось вже місяць, звичайними акриловими ниточками, Поліночка не пошкодувала маму( мама дала можливість дитині обрати із запропонованих картинок), і вибрала роботу розміром 150 на 180 клітинок:)))))  Чесно зізнаюсь, це моя перша робота в такому маштабі, з малюнком практично клітиночка в клітиночку:)
Має вийти цей красунчик
 Кольори в мене дещо будуть відрізнятись, оскільки схема запропонована під DMC, а я вишиваю акриловими, і кольори підбирала сама, то на даному єтапі маємо це:
Це дерево, точніше , його частина:)
А це виворіт, хочу признатись чесно, не найкращий з моїх варіантів:)
Точніше, зовсім не той варіант, який я очікувала:)
   А зараз я , перервавши даний процес, перейшла до цього:
Мені не властиво, не закінчивши поточний процес, переходити до іншого, дурацька звичка, між іншим:) Але тут зваживши всі за і проти , я вирішила ломати свої згубні звички:)
 І ось тепер те , що ми маємо на даному етапі, почала цю вишивку 02.04.13
Ну і тут вже виворіт значно кращий , ну і сама робота зобов"язує, адже це має бути рушничок:
Хочу ще додати, що працювати з нитками DMC одне задоволення, з акриловими працювати значно складніше. Цією роботою я більше задоволена:)
 Але це ще не все, мої любі, помучу я вас ще. Моє пташенятко вже замучило мене тим, що випрошує в мене також голочку, ниточку, каже, що буду колоти рівнесенько, тільки, мама, дай голочку, то , що не колиться, і тут мамине серце не видержало і, і здалось, і ось, що ми мали в результаті вчорашнього вечора, дитя сказало, що два дні потренується, а потім буде машинку вишивати, ну така в мене дівчинка, дуже вже машинки любить:) Вона ще й деяким хлопчикам можа скласти конкуренцію, по кількості машинок в її арсеналі:)
 Ну ось, що вона мені вчора навишивала:
ну і на завершення , кусочок нас в процесі, наш татусь не зміг пропустити такий зворушливий момент:)

Прошу вибачення за наш зовнішній вигляд:), в той час, коли ми цим займались, у більшості порядних сімей, не тільки малі, але й великі вже сплять:))
 Ось так, мабуть, рекорд у мене сьогодні , здається, не то 4 не то 3 пост, всім дякую, хто виніс мужньо мої бла...бла...бла...:))))))))) Дякую, що завітали:))))

Немає коментарів:

Дописати коментар