Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 7 квітня 2013 р.

А чому б і ні - валентинки:)

Доброго вечора, ще раз:) Я знаю - не в тему , і не вчасно, але покажу валентинки, які робила своєму коханомо чоловіку та та любій донечці. Отже, для папи листівка була зроблена за МК від Тані. В мене вийшла листівка-рамочка для фото. Чому вирішила використати фото, тому щоце мишинятко і є плодом нашого кохання:) Отак все дуже просто, прошу до перегляду:)

Відкриваємо:

 І ще раз віідкриваємо:)

А тепер Поліночкина, вона вийшла зовсім манюсічкою:)
Чомусь знайшла тільки одну фотку, .
 Ось і все, дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар