Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 15 грудня 2013 р.

Майстерня різдвяних листівок 2013 | Маскування для поєднання двох і більше зображень в одній площині. Урок 6)

Доброго вечора, всім, давненько мене вже тут не було)) Та сьогодні я продовжую вам показувати свої листівочки, які робила разом із Майстерньою Різдвяних листівок) Мій сніговичок крокує зимнім лісом несе святковий настрій до оселі... ще поки що не знаю до кого саме, але він вже вирушає)) Прошу до перегляду))
 

Дякую за перегляд) 

2 коментарі:

  1. гарно замасковано! я бачу в сніговика ще й шарф якось додатково маскований?

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Я й сама дивилась, на фото має саме такий ефект, хоча то штамп такий просто з малюнком, а білі поля просто зафарбувала червоним Дістрес маркером), тільки чомусь має більш коричневий відтінок, здається. Дякую, Яна , дуже приємно))

      Видалити