Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 5 жовтня 2013 р.

Робота із природніх матеріалів.

Доброго часу доби всім , хто завітав до мене на гостину)) Покажу, що ми натворили по завданню в дитячий садочок, потрібно було виготовити роботу з використанням природніх матеріалів, думала гадала, що то зробити, пошуршала по нету,  не знала , що ж його робити, історія страшна, в середу поки готувала вечерю, відправила чоловіка з донечкою назбирати листочків, строго настрого наказала, що вони мають бути красивими, в результаті мала добрий пакунок мусору з листя, - вони назбирали що попао))  Потім в четвер під моїм чуйним керівництвом  назбирали ми гарненьких 3 пакетика всякого природнього матеріалу)) збирали навіть чи то під снігом чи то під дощем))  Навіщо стільки, бо ідей то маса)) Зупинилась я на трояндах з листя)), мк по їх виготовленню знайшла в неті. Довго думала як би то зібрати до купи, бо не хотілось робити простий букет із квітів з листя. В результаті в мене вийшло ось ,Що)) :

Це - панно на стіну, виготовлене на п"яльцях, край обробления стрічкою, квіти закріплювала нитками та термоклеєм, крапельки білі нехай вас не лякають, то зробила крапельки роси, чи то дощу глосі, але на час фотографування , він ще не висох, то на фото він просто білий))Закінчила робити його о пів на першу ночі)), а потім до четвертої ранку ще робила 3 шоколадниці, шкода, що в тому стані я вже фотографувати не могла, планувала зфотографувати перед садочком, та проспала дуже жорстоко і так і не зфотографувала)) зІБРАЛА СЕБЕ ТА ДИТЯ ЗА ПІВ ГОДИНИ, ДОБРЕ, ЩО НАШ папуля нагодився з роботи, то ще за 10 хвилин ми були в садочку, то ж в садочок ми не запізнились)))
 Після своєї безсонної ночі, не буду казати, як почувала себе на роботі, бо почувала себе погано, ще й на зміну погоди, та я вижила))) І сьогодні вставши зранку, прибравши армагедон, який творився в квартирі за 2 попередніх дня ми відправились з донечкою на виставку)), чому я безмежно рада)))
 Дякую всім, хто завітав, бажаю всім чудового настрою та теплих вечорів за чашечкою чаю, чи то кави)) 

Немає коментарів:

Дописати коментар