Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 7 жовтня 2013 р.

СП Новорічні листівки разом: Листівки із фотографіями.Листівка №2

На сьогодні ще одна листівочка у конверті з кальки. Ця мені більше до вподоби, її я вже робила без основи, просто на конверт ззаду прикріпила дві ніжки, як в рамочки))  :

Спинка


 Сніжинки


спинка фото

Фоточка кріпиться прищепочкою до основи))

Дякую, що завітали)

2 коментарі:

  1. А я этот этап пропустила :(
    Прекрасная открытка-рамка!

    ВідповістиВидалити
  2. Спасибо)), но я тоже в сроки не вложилась, можно ведь добавиться в любое время, я вообще сейчас загружена, потому и в сроки не попадаю, просто когда получается, этот вариант очень понравился, думаю такого плана воспитателям открытки сделать, где фото групы. Спасибо за коментарий, очень приятненько)))

    ВідповістиВидалити