Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 5 січня 2013 р.

Листівка разом із Spellbinders

Доброго часу доби:) Сьогодні я вам хочу показати свою ще одну листівочку:) Справа в тому, що з недавнього часу у мене є ось така краса:)
ЇЇ мені подарували на ДН мої дві самі кохані особи - чоловік та донечка:) Не можу сказати, що не було проведено підготовчих робіт на тему м"якого підводу до предмету мого бажання:) Думала гарненько показати , як то було, як я її відкривала, все в подробицях, але вийшло ось так на скору руку і в ненайкращій якості:) Слабість в тому, що ДН практично на передодні НР, а як відомо в цей час завжди обмаль часу:) Але... ми зробили листівку з доцьою, бо був привід - це ДН моєї племінниці. І таким чином , практично без довгого опису:))) ми підходимо до перегляду того, що вийшло завдяки цьому чудоапарату:)



За допомогою машинки було зроблено фігурне коло на яке наклеєний ведмедик, улементи  двох бордюрів. Працювати дуже сподобалось, це на багато краще , ніж вирізати ножицями:) Час вирізання скорочується до мінімума, а яка краса:) Моє зайченятко натисло ще мені кучу відтисків пластинами для тиснення:) Я дуже задоволена:)
 Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар