Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

середу, 30 січня 2013 р.

Завдання №75. Cкетч від Яни Смакули

Доброго часу доби, мої любі:) Сьогодні я до вас з черговою своєю сторіночкою,  вже є традицією, що я додаю свої практично всі роботи в останню чергу, часу на сторінку практично не було, але пропустити скетч від Яни, який представлений  в ArtClubUA. Тим паче саме тут я вже один раз потрапила до ТОП, хоч і конкуренція була не великою, але погодьтесь, приємно, ще й для такого " чайника" як я в цьому тонкому ділі:) Отже, скетч
А тепер саме настав час показати і сторінку. Значить так: тут я використала свого роду маску, яку зробила завдяки ножа на машинці для тиснення. збризкуючи його спреєм, потім : використаланезаправлені ниточки у швах, думала, що буде неохайно, але, здається вийшло досить органічно, і третє і саме основне спробувала використати правило трикутника, яким ось тут поділилась Яна, в коментарях, у відповіді на моє запитання.   Роль трикутника, візуального, відіграють у моїй роботі брадси. Ну , ніби все, і ще , ну не вмію я коротко писати:))







Шкода, фото нічне, не при доброму освітленні, на справді сторінка є яскравішою. Якщо зроблю фото вдень, то обновлю, хоч в одному екземплярі. Чесно кажучи, я цією сторінкою задоволена, працювати з нею було одне задоволення, тим паче, що спробувала для себе нові техніки.
 Дякую всім, хто завітав, гарного вам настрою:)


Нічка минула, хочу додати декілька фото , які зробила вдень цієї сторінки.  Але фотограф з мене ніякий:)) І фото всеодно не передаєнатуральні кольори, але денне вже значно краще:)




 Це дуже чудовий набір паперу ось цей, брадси і стрази також із цієї колекції:)
 Дякую, що завітали, всім чудового настрою:)

Немає коментарів:

Дописати коментар