Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 28 жовтня 2013 р.

Новорічні листівки разом: Прості та швидкі листівки за скетчами

Доброго часу  доби, хто завітав до мого скромного блогу)  Сьогодні я вам покажу дві листівочки за скетчами від  Зроби Сам(А) Це скетчі для Спільного проекту з новорічними листівками: ось  вони:
А це листівочка до першого, в себе я його перевернула по горизонталі:
 Знову ж таки вітер підняв шнурочок, фото теж робила на вулиці, під час прогулянки, але це я вже помітила вдома)) Кулька - штампик від Лесі Згарди, ембоссинг гарячий червоною пудрою від Стампендос
Листівка за другим скетчем

 В середині просто сніжинки))
Дякую за перегляд.)) Хорошого всім настрою))


Немає коментарів:

Дописати коментар