Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 7 жовтня 2013 р.

СП Новорічні листівки разом: Листівки із фотографіями

Доброго дня)) Сьогодні покажу листівку, яку зробила по 2 етапу СП у Зроби Сам(А). Цього разу нам потрібно зробити листівку із фото, є представлені варіанти зразків. Мені найбільше сподобався варіант із конвертом із кальки. Я додала ще віконечко, крізь яке видно частково фото. Я зробила листівку на основі, оскільки вона в мене горизонтальна, отвір я зробила зверху, що виявилось не дуже зручно, потрібно було робити з боку. Хоча, можливо , кальку повело від прогрівання її феном, для просушування крапель спрею, можливо, якби кальку не повело, то було б досить зручно витягувати фото.


Зірочка та прапорець вирізані із паперу, посипаного глітером:
 Стрічка для зручності витягування

серединка - негатив від вирізаної сніжинки


Ось фото, що ховається у конверті, фото не дуже вдале, бо ми з чоловіком з роботи відірвались, щоб потрапити на новорічний ранок до донечки, то були не в кращому вигляді, бо перед новим роком у нас на роботі за звичай аврал)) Та все ж пам"ять))
 Ось такий собі комплектик вийшов)) Прищепка у зібраному вигляді, грає роль декоративного елементу, а у розібраному, як кріплення для фото.


 У цьому випадку можна щось написати і в листівці і на задній частині фото))
 Дякую, що завітали))

Немає коментарів:

Дописати коментар