Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

вівторок, 5 лютого 2013 р.

Завдання # 22. Листівки в стилі Clean & Simple | Чисто і Просто від Зроби Сам(а)

Доброго вечора, всім хто завітав до мого блогу:) Сьогодні, я хочу показати листівку, яку зробила я за черговим завданнямм від цього блогу, дуже його люблю:) Ось  завдання:
Листівка в цьому стилі для мене - це щось нове, але вона вже стала моєю улюбленою, адже вона перша в цьому стилі, мені зазвичай складно зупинитись можу наліпити " много да дурного", а тут , здається вийшло:)



А як гадаєте ви? Буду рада почитати критику. Дуже дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар