Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 22 лютого 2013 р.

Завдання # 23. Листівки з глітером від Зроби Сам(а)

В моєму улюбленому блозі  Зроби Сам(а) сьогодні закінчується  завдання. І я, як завжди в останній вагон - спокушаю долю:) Завдання полягає в тому, щоб зробити листівку з використанням глітеру. До останнього я не знала, чи прийму участь в цьому завданні , але одержавши нові ножі з годинничками вирішила - листівці бути. Все дуже просто, я слідуючи   МК  Яни , яка і є господинею цього чудового блогу, зробила спочатку "глітерний" папірець, використавши сухий глітер золотого, срібного, білого та рожевого кольорів, хоча срібний практично і не потрапив на годинник.  Потім з нього вирізала годинник на машинці, витиснула підложку, та бордюри на тій же таки машинці, якась прямо Spellbinders-ова листівка в мене вийшла:) Я чесно кажучи нею задоволена, вперше використала просто кольоровий папір для пастелі, тобто один лише однотонний папір, без використання скраппаперу, працювати було дуже цікаво . Отож, прошу і вас до перегляду:





Буду вдячна почитати ваші думки, що до цієї листівки, дякую, що завітали!:) Побігла додавати листівку, доки і останній потяг не пішов:)
 Важко бути безтолковим, не це завдання сьогодні закінчується, а із скетчем, ото вже.... , але нічого буде можливість зробити ще одну, можливо, за цим конкурсом, він закінчується 08.03.13, тож , хто має бажання приєднуйтесь:)

Немає коментарів:

Дописати коментар