Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 10 березня 2014 р.

Скрап - кухня. Четвертий етап - магніт.

І знов привіт)). Продовжую додавати етапи спільного проекту в HSM. Наразі, четвертий етап - це магніт на холодильник. Признаюся чесно - Нютині магніти мені подобаються  дуже -дуже!)) Здається, цю красу перевершити не можливо Вонивсі в неї такі світлі, позитивні та дуууже апетитні)) Мій  значно простіший, та все ж,.. має право на життя)) Прошу до переглябу:
                                                      Придумався ось такий тримач для ручки, 
                        робила його з паперу, хоча думаю, що із стрічок був би практичніший)) Протрібно в слідуючий раз спробувати зробити із стрічки.

                                                    Дякую за перегляд)))                                                           

Немає коментарів:

Дописати коментар