Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 25 листопада 2013 р.

Майстерня різдвяних листівок 2013 | Використання сірого кольору для надання об’єму. Створення візуально об’ємної листівки. Урок 4

Доброго вечора ще раз, сьогодні ще  одна листівочка)) Наступна, сніговичок)) Ой в нього я просто закохалась)) Все тими ж акварельними олівцями розмальовувала, щоправда хотілось би тіні зробити менш виразними, та за відсутності сірого олівця, я скористалась чорним, тож тіні вийшли більш насиченішими, ніж хотілось би, Та все ж я задоволена результатом)) Дуже цікаво працювати за уроками Майстерні), а результатами ділюся з вами:
 А сніжок то блищить)) Знову ж таки пудра -калейдоскоп  від Стампендос))


Дякую, що завітали))

2 коментарі: