Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

середу, 11 вересня 2013 р.

Новорічний спільний проект на Зроби Сам(а)

Доброго ранку, дня, вечора!)) Усім, усім, усім, хто завітав)))
Так, так, так, я знову буду брати участь у спільному проекті від блогу Зроби Сам(а). Ура)! Ура)! Ура!) Чому я так радію, тому, що я страшенно не організована особистість, а СП-ти мене якраз таки організовують)) Ставлять на місце, змушують рухатись. Ні "змушують" - не вірний вислів - НАДИХАЮТЬ, ЗАХОПЛЮЮТЬ, ПРОБУДЖУЮТЬ ЗДОРОВИЙ ІНТЕРЕС )))) Я вже не вперше буду брати участь у СП у Яни. Мені дуже подобається творити з нею))) Тож і вас усіх, хто виявить бажання прошу до блогу Зроби Сам(А), я гадаю, не пошкодуєте))))
Під час проекту будуть створені:
  • набір вітальних листівок у подарунковій упаковці;
  • листівки із новорічними фотографіями;
  • прості та швидкі листівки за скетчем;
  • теги для подарунків.
  •  Проект стартує через декілька днів, приєднуйтесь))))

Немає коментарів:

Дописати коментар