Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 29 вересня 2013 р.

Новорічні листівки разом у Зроби Сам(А) Листівка №1

Доброго часу доби) Не пройшло і пів року, як я зібралася додати свої листівочки , які зробила для СП у блозі Зроби Сам(А). Зробила я їх ще минулими вихідними, а потім планувала якось на неділі сфоткати їх, та на роботу йшла ще за темна, а поверталася вже за темна, і ніяк серед дня не могла сфоткати, а на вихідних, пасмурно, як і цілу неділю, от і фото вийшли не дуже)) Та все ж прошу до перегляду)):
Напис гарячий ембосінг червоною пудрою

Серединка:


Дякую за перегляд)) Жду коментарів))


Немає коментарів:

Дописати коментар