Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 15 грудня 2013 р.

Майстерня різдвяних листівок 2013 | Ефект боке за допомогою штампів. Урок 9

Привіт , привіт, я ще нікому сьогодні не набридла?) Продовжую, отже, ефект боке)) Я зобразила своє БОКЕ за допомогую штампів сніжинок та пальчикових поролонових аплікаторів для тонування. Напис - ембосінг білою пудрою. Отже прошу до перегляду))



Маю велику надію,  що мені вдалося відтворити цей ефект))
Дякую за перегляд))


2 коментарі:

  1. Я теж користувалась тими аплікаторами для створення ефекту боке:)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Мні здається, що для таких робіт вони підходять дуже чудово, аби ще й різні по діаметру були))

      Видалити