Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

пʼятницю, 9 листопада 2012 р.

Невимовна радість:))))))

О Боже хіба могла я про таке мріяти? Зайшовши минулого понеділка до ARTклубу Шпаківня, я була шокована, рада, здивована і т.д. і т.п. Моя робота потрапила в ТОП трійку найкращих робіт , я і третє місце - це фантастика:)))))))), я просто не повірила своїм очам, бачу, що сторінка моя, моє ім"я, а все одно клікнула, щоб переконатись, що перейду до свого блогу, я не можу навіть передати , що відчувала в цей час:))) Дякую, ДЯКУЮ, ДЯКУЮ, так приємно, ДУЖЕ ПРИЄМНО:)))

Немає коментарів:

Дописати коментар