Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

неділю, 16 грудня 2012 р.

Листівка просто так "Нехай щастить у Новому Році"

Доброго всім часу доби:) ООО як довго мене тут не було, скільки всього відбулося, і здебільшого тільки поганого. Але про погане не будемо, все потихесеньку відходить, і вже так достала ця бездіяльність, що надивившись Яночкиної краси, душа не видержала і понесла мої ніженьки у улюблений куточок, де просто так, для душі , створилася, за допомогою Лесичкиних штампиків, ось така листівочка, і знову ж таки фото трішки темнувате, бо фотографувала десь о годині першій ночі:). Але скільки задоволення одержала,  і на цей час забула про всі свої негаразди:) По-перше, розфарбовування штампів(їх було два - снігуронька та сніговичок, який ще не задіяний), дуже заспокоює, розфарбовувала я їх акварельними олівцями, ну і потім зробила листівочку, просто так, що до голови прийшло:) Прошу до перегляду:



 Дуже дякую за перегляд і за те , що завітали на мою сторіночку:)

Немає коментарів:

Дописати коментар