Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

четвер, 27 грудня 2012 р.

Листівки за скетчами від Зроби Сам(А). Скетч #10

Вчора в мене був плідний вечір - 2 листівки , жаль , що такі вечори бувають останнім часом рідко, із-за роботи, у Полінки (доці) вчора був новорічний ранок і от в звязку з тим , що не було на кого оставити дитину, я була вдома з нею, то ж ми і зробили по листівці, я дві , Полінка одну:) Покажу вам свою Білочку, для розігріву:) :









Ну , а тепер прошу до перегляду листівки по завданню від Яночки:
Це був скетч, за яким потрібно зробити листівку, а далі прошу до перегляду самої листівки:








Дякую, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар