Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 22 жовтня 2012 р.

Сторіночка за скетчем №13 від СкрапБумага

Доброї ночі всім:) Ну що ж колись це мало закінчитись, ямаю на увазі моє додання своїх робіт в останні секунди. От сьогодні і прийшов кінець, моїй мабуть , що ліні:) Не встигла, всього декілька секунд, але не встигла:) Але нічого, зате я маю нову сторіночку, а отже, новий досвід і ще одну сторіночку з моєю коханою мишкою:)
 Сторінка зроблена за скетчем від
СкрапБумага
Скетч
А це власне кажучи, моя сторіночка:

Щиро вдячна за те, що завітали:)

Немає коментарів:

Дописати коментар