Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

четвер, 25 жовтня 2012 р.

Листівка по завданню від двох блогів.

Доброго часу доби всім, хто завітав до мене на сторіночку. Сьогодні я покажу  листівочку, яку я виконала по завданню від блогу Апельсиновый Ёж та друге тематичне завдання выд блогу  Happy scrap moments
Апельсиновый Ёж запропонував 31 скетч на вибір.
Я вибрала 21 скетч

Happy scrap moments запропонував тематичне завдання на тему осені
ось така от чудова тематика:)

Листочки та бордюрчик на якому я відштампувала напис  взяла ось звідси.
 Ну і прошу до перегляду та чекатиму коментарів:)


Дякую за перегляд:)

Немає коментарів:

Дописати коментар