Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

суботу, 22 вересня 2012 р.

Фортуна посміхнулась і мені:)

Трішечки із запізненням , але ділюсь своєю радістю:  Вперше за час знайомства із всією цією красою, яка є в цих папірцях, квіточках, стрічечках і т.д., фортуна повернулась до мене передом:)))) , це щось неймовірне я отримала сертифікат , тобто вперше я маю матеріальне ще й задоволення від всієї тієї краси.  Ніби дрібничка, а як приємно:) І цю красу подарував мені магазин:  http://scrapbooking.com.ua/. Щиро вдячна їм і звичайно ж фортуні, яка не обійшла стороною:)
 А всім, хто завітав до мене на сторіночку вдячна за відвідини:)! Гарного вам настрою!:)

Немає коментарів:

Дописати коментар