Про мене

Моє фото
Київ, Ukraine
Доброго часу доби, постійним читачам та гостям мого блогу) Я - Наталія, можна - просто Наташа)) Роблю цікаві речі своїми руками для своєї сім'ї, близьких та друзів) Буду рада всім хто вирішить завітати до мене в блог) Бажаю всім чудового настрою))

понеділок, 23 червня 2014 р.

Новий вигляд полиць))

Доброго дня, мої любі!)  Покажу сьогодні нові полиці донечки, точніше старі та пофарбовані в новий вигляд)) Під час травневих свят ми вирішили з Поліночкою зайнятись фарбуванням її полиць. у звязку з тим, що я замовила у ЗС чудовий набір фарб від МС, ми вирішили протестувати їх на полицях. Ось , майже, початок процесу, полиці вже покриті грунтом, звичайною білою фарбою, яку я придбала в будівельному магазині.
Та ще й трафарети в мене лежали теж від МС, вже й не знаю скільки, здається, близько року)), Ми вклалися в 2 дні, оскіьки робити це з дитиною...., бачили б ви, що творилось в мене за ті 2 дні в квартирі)))  Поліна повністю взяла на себе ініціативу по розміщенню по полу того, що було знято з полиць))) А там були всі її книги, їграшки, та всякі альбоми та зошити для писання. Скажу чесно, коли я відволікалась від пофарбування, в мене волосся на голові ставало диба)))  Коли наш папа повернувся з роботи він м'яко кажучи прозрів)))
 перша тепер має ось такий вигляд:

                                         
                                                       Друга:


Третя:

Четверта, доречі квітка з цифрою 5 була зроблена ще в січні на донечкие ДН, та висить досі, оскільки вона нам дуже сподобалась))

 Четверта ближче:

 Дуже сподобалось працювати з трафаретами))
 Фарбу наносила губкою для миття посуду, розрізаною на шматочки. Потрібно наносити легкими похлопуючими рухами, не набираючи багато на губку, вмокнувши в фарбу, потрібно злегка декілька разів прохлопнути по палітрі, інакше фарба буде проникати під трафарети, що не дуже добре впливаєна якість малюнка. Фото не дуже якісні, бо знімала ввечері при штучному освітленні та не знята ще місцями малярна стрічка)) Результатом ми задоволені. Подобається те, що при роботі  з цими фарбами, при допущенні помилки, її швиденько можна стерти паперовим рушником, або вологою серветкою і не буде навіть сліду видно)))
 Дякую, що завітали))) Я, як завжди, знову багато бла-бла- бла))) Всім хорошого насторою!) Та МИРУ!

Немає коментарів:

Дописати коментар